Producte: Sabates
Marca: Bunker
Temps de durada de l'anunci: 32s.
Any: 2009
País: Gran Bretanya
Què veiem/Què escoltem:
1. Elements de la imatge que destaquen.
Plans
Plans
-Nombre de plans: Predomina el pla mitjà, i el primer pla, tot i que hi han primeríssims primers plans i plans generals.
Trucs observats.
Juguen molt amb la sexualitat, treuen la part més pervertida que tenim dintre i ens fan pensar en coses verdes, ja sigui per que pensem en l'anunci, que destacarà més que els altres o potser perqué en cert, sentit es atrevit i fa gracia..
Funció dels personatges o situacions que es presenten.
El noi fa de perosnatge principal..realitza l'acció que podem malinterpretar però en realitat només neteja unes sabates
Colors que destaquen..
Blanc
Il·luminació: natural o artificial, suau o contrastada, ...
Natural
Persones que hi apareixen: qui és el protagonista, com està caracteritzat, el seu vestuari, ...
El protagonista vesteix de una manera normal, no destaca en res.
La novida del protagonista va amb una samarreta, és la típica dona molt maca.
Accions que es veuen: quines surten, tenen moviment o són estàtiques, on tenen lloc, ...
Són princpialment estàtiques.
Tenen lloc a la casa del prota 2. Text que llegim o escoltem.
Eslògan.
Satis-fashion. Footwear
Què diuen els personatges, i el narrador, hi ha text a la pantalla, ...
No hi ha res, i no parlan, és més un anunci de tipus visual.
Logotip.
Segons la professpra són unes ratlles que simbolitzen unes sabates, pero jo crec que és un 4
3. Sons
Altres sons:
Soroll com de fions.
Adreçat: Al public adult.
Adreçat: Al public adult.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada